مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت) ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند
سرخط خبرها

جذب و ساماندهی ۹۰۰ دبیر جدید در مدارس مشهد | معلمان امروز ساماندهی می‌شوند (۲۹ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۹۹۶۹
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
جذب و ساماندهی ۹۰۰ دبیر جدید در مدارس مشهد | معلمان امروز ساماندهی می‌شوند (۲۹ مهر ۱۴۰۲)
سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از جذب و ساماندهی ۹۰۰دبیر در مدارس متوسطه مشهد پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

صفدر سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به وعده اخیر خود مبنی بر رفع مشکل کمبود معلم در مدارس مشهد و استان اعلام کرد: با ورود همکاران جدید از میان دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان و ساماندهی نفرات پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، اینک دیگر شاهد کمبود نیروی فرهنگی نیستیم و مدیران نواحی نیز تماسی برای دریافت نیرو با ما نداشته‌اند.

وی ادامه داد: اکنون ۲هزار و ۴۰۰ آموزگار مقطع ابتدایی که به صورت قبولی در آزمون استخدامی، نیروی خرید خدمت و دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان جذب شدند، ساماندهی و در نواحی ۱، ۲ و ۵ آموزش و پرورش مشهد و سایر شهرستان‌های استان به کارگیری خواهند شد.

سلطانی اضافه کرد: خوشبختانه هفته گذشته نتایج آزمون استخدامی دبیران و هنرآموزان مقطع متوسطه اعلام شد و یک هزار و ۸۰۰ نیروی جدید به کارگیری خواهند شد.

سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: از این تعداد ۹۰۰ دبیر و هنرآموز به مدارس مشهد اختصاص خواهند یافت و کار ساماندهی آنان براساس امتیاز و رتبه کسب شده در آزمون استخدامی لحاظ خواهد شد. تلاش داریم تا پایان امروز کار ساماندهی آن‌ها را تکمیل کنیم که این نفرات از فردا (۳۰ مهر) به کلاس درس بروند.

وی تأکید کرد: نیاز اصلی ما در مشهد در نواحی ۱، ۲ و ۵ است و ساماندهی داخلی ما متناسب با محل سکونت این افراد برای استقرار در نزدیک‌ترین مدرسه آن ناحیه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->